I know that you're supposed to just imagine being "happy wife"...

I know that you're supposed to just imagine being "happy wife" but sometimes happy wife has smaller buns within it. I noticed that I don't like chasing men.. scratch that. I love being chased and I love the attention and being treated like a princess and maybe feminists will say no or whatever, but I've noticed myself fighting with this for too long..I hate waking up to cook bloody breakfast for a man, I like being cooked for and I'm.not bothered about trying to balance shit. I don't want balance.. I just want to be taken care of. Is that so bad? Jesus haha. I've lied and pretended to myself that I didn't care but today I realized I had been in the state of "chaser" nd I miss being chased. I miss the flowers and the calling and attention and the princess treatment. And then today I saw news about the Prince of England's and Meghan markle wedding taking place tommorow and the desire crept up again. Anyways I moved into the state and suddenly the desire to call this guy just went from 100 to zero lol. I just can't be bothered mehn. I'm not saying I don't like calling.but the state of "chaser" had me calling him every evening and he never used initiative..it had me waking up to whip breakfast instead of getting served, I'm.serving. there's nothing wrong to serve but I don't want that. There's nothing wrong in being the one that gets fed, cooked for, nd feet rubs and oral sex for fuck sake. Haha. Anyways since I'm bloody God, I can get whatever I want. So I've moved and very excited for the experiences that will follow. Ain't nobody got time for all that chasing serving domestic nonsnense. No offence to the women that do enjoy doing this Of course. Do what u love babes, everyone has different desires. Thanks for reading?

It's perfectly okay to desire what you want. I don't want to be a traditional housewife either, I'd love to be a happy wife but under my conditions. I love being taken care of and I love someone who supports me. I don't chase anymore but with that comes a very long period of silence. THere are a lot of lazy men out there who don't like to chase either and those who do, I don't like very much. It seems like the kind of men that I like don't want to chase either but love to get all the attention or maybe I wasn't their type and they do all the chasing with the more beautiful women. However, don't feel bad what you want.

Thanks hun but don't imagine that men are lazy..they are definitely not. I've seen it first hand.. they will chase u if that's your state. They will buy you clothes jewellery, take u to dinner. Ah u don't even know. I'm serious o. I stopped doing all that because I wanted to be equal and have rights to pay for my own shit. Bloody hell. I have rights and I rightly want to be spoiled. Thank u. Haha just enter your state and forget about the who. They or he will show up and spoil u like you never even expected and you'll come back and testify haha!

egho2 I want to be chased by the right men, not by married, old, unfit, broke, passionless men which was my experience in the past. To be treated is nice if he is the right one. Have fun with your being chased experiences.

priya4170 who says they have to be married? The men that chased me were not married or unfit or broke. Infact broke men don't chase, they don't have money to do that.. so imagining being chased, taken care of, and loving the feeling of being cared for, will take care of the hows and specifics. Don't be bothered with specifics

I'm imagining priya4170 sharing a much more lovely story

Reply to this post

When you admit what your actual desires are.... it's PARTY TIME!? YOU ARE the LIFE of the party!? Go go go!

Hehe! Tell me about it! What a relief. From war to dance hahaa thanks

Reply to this post

I’m married. But I swear sometimes I feel like you are dishing out the secrets in my own soul.

Haha if I am, if there's any part of u that has those desires, pls just stop hiding from dem. Imagine what implies the fulfilment and in no distant time, so it will be..why wait?? When u can truly live the life u want! Ah ah no no. I've dated a man that didn't want me to lift a finger and I've dated the opposite too. The difference? My states. Infact the same man I've been seeing for a while, I'll tell u a story about him. I changed his sheets (me trying to play wifey in my state of chaser), he came back home and said I didn't fit it right haha.

I moved states today, nigga came back from work and sent me a text (I'm at work) saying "thanku for cleaning the house babe). U know the funny thing? I DIDNT clean the house. The place is still exactly the same. I did the dishes but he was there in the morning when I did the dishes and it was a joint effort no big deal. But when I put in all my energy to change the sheets and do the laundry without him asking, he didn't care. Haha. Anyway that's just an example i guess but I'm not looking for signs. Just wanted to show the difference your state makes even with the same person.

egho2 I promise I didn’t come on your post to make it about me but can I just tell you where I have been fucking up? I wanted attention. So I started manifesting some sex. Wonderful. Now I get attention from 11 to 11:10, not one drop more attention than that, and he acts like I should be grateful for it. Somehow I think I am still making it about him.

liz3783 first of all, dont imagine i mind u making my post about me. I enjoy the shares. 2nd, move past attention into the end. What do u really want? What would his attention make u feel? Loved? Cherished? Special? Desired? "Like a queen"?( this is a common Nigerian one. That's why Nigerian men naturally find themselves chasing and catering..Nigerian women are in states where we naturally expect a man to do that) Anyway move to the end and enjoy. Rest in that end.

I was doing that and moving into the state of the feeling and taking out The Who, and I found myself being less and less interested in him, which of course caused discord in the house. I think I’m feeling gun shy about it now. I wish I could see about 20 feet out from us, because I’m too close to see things clearly.

liz3783 just continue imagining your wish fulfilled.. Don't bother about how u got there. Don't look for signs. Rest in the fact that it's done. Doesn't matter the who and the how.. imagine him happy..imagine yourself into your wish fulfilled and now the responsibility is not yours anymore to make happen. Enjoy

Reply to this post

It’s great fun exploring your true desires ? Looking forward to your shares. I’ve started creating my own dance too. Let’s have some fun Egho ?

Yes yes can't wait. Pls enjoy haha

Reply to this post

Go be it gorgeous. You may even find yourself in the world of D/s (Dom/sub) with a gorgeous partner. Who knows, the point is, be open with you, be honest with you. Then the party can really begin ?

And FUCK was that awful!!!!

The moment I FULLY surrendered was like a WHOLE new world opened up for me.....it is gorgeous ?

It gives soooo much to ME.....which of course is the opposite of what I was so scared of ?

yasemin5 yeah, I recognize that in myself. People around me would say that I give way too much of myself already and I think I am afraid if I give anymore I will be invisible. Isn’t that a sad story? But the truth is that I have been very self absorbed in what is I’m sure a perfectly normal growth period when you learn all the fun you can have with your desires, and I’m being impatient because I planted that one hours ago and why the fuck isn’t it here yet? If I’m being completely honest, that’s my problem. ?

I've grown so much!! I feel loved, cherished, adored, strong......and you know what?? I LOVE doing lots of those 'every day' things for andrew457 now because I know what that gives to ME!!!

yasemin5 oh I get what u mean now. U wanted to be taken care of but u also wanted to play "Mrs independence I can do it all " hahahahahahahaahaha pls don't bother hahahahahahahaha I done it too. I was arguing with a man that I could carry his heavy pail of water and insisted on washing the car when he was not interested in having me wash his car. "Just go and rest your legs baby", he said. I said "No! Why? Becuae I'm a woman?!" Haha I was literally trying to force myself to help with the car when I really can't be bothered with that. I woke up today from my very comfy bed to make him breakfast when he alr3ady said "I'll sort something out". The man is not bothered with all that but my state of chasing and catering had me to doing that until I realized I didn't like it one bit.

yasemin5 I totally get that. I love it and can imagine clearly what that feels like. But what if he didn’t respond to your state of surrender? I guess that’s why I am wondering who it started in the mind of first.

egho2 and there is the war!!! Nice noticing ?

liz3783 how can he not?? Everyone plays their roles perfectly ?

I don't like doing the everyday things. I mean I like folding boxers and doing cute things for the man I love, but not cooking or cleaning or ironing. In my country we say "he treats her like an egg " egg Becuase he's afraid you'll break. This was an issue with the feminists but I like being egg. I don't want to break eh haha?

egho2 but what if you soar instead?? ?

yasemin5 your answer immediately resonates with me and I agree. But there is still that nagging idea that he can refuse the state. But then I remember a Neville story about why it took 9 days to get him out of the military and the day he was out was the very day the officer relented and accepted the state of Neville leaving. So persist in the state...interesting. ?? (Funny how it’s almost always the logical answer we can miss...)

liz3783 it might not be him. It might. Don't be bothered with the middle

yasemin5 haha I don't want to soar. I want to be carried hahahaha

yasemin5 can't be bothered to stretch my wings haha

liz3783 exactly!!! Whatever State you're in, the outer world can't help but reflect it back.....

egho2 I hear that! That’s why I am just going to work on my state. And I’m gonna stop digging shit up.

egho2 I find so much freedom when I soar......

yasemin5 obviously I have to soar yas. I can't help but soar. I'm God. If I desire something, I imagine I already have it, and boom!. What other way to soar is there? This is also a desire I was suppressing and I decided to imagine it's fulfilment and enjoy myself eh. Haha I want to cross my legs let the men cook me dinner. Call it lazy, it doesn't matter haha. If he can't cook, he can get me a chef I don't give a hoot how it happens. HAHAH Thnk God for Neville hahaha..also I allowed this to also spread into sex. Imagined feeling like my needs are being met and I feel taken care of even in bed. I know that feeling. I've had it twice before. So I know it. When the focus is all on me being satisfied not the other way round. So "taken care of " state seems to be my thing eh hehe

Holy hell guys slightly off topic but I just had a breakthrough.

I assumed that if a person denied a state, that was it. It went elsewhere. I don’t know why I assumed that. But I got this image of a desire traveling and searching for the path of most ease, but all of the options are always in constant motions themselves, so things shift and move and make way, until the desire has been realized. It was like I was seeing in binary code when it’s more like the matrix.

yasemin5 please elaborate lol this thread is great

egho2 try it on and see for yourself, you may even find yourself WANTING to do things you never thought you would ?

karen8075 ha ha, what do you want me to elaborate on? ?

liz3783, the only thing there is to "shift and move" is God - you- I AM ❤

yasemin5 what do you mean surrender to him? I didn’t understand that part

yasemin5 lol haha I rather try on the state of "taken care of " nd enjoy the pampering. I'm not joking this has happened before. Where they wanna take u shopping. Give u what u want. Get u a chef. Cleaner. Everything. Actually a lot of people in Nigeria live like that..my stepmom had a maid, babysitter, cook, gateman, driver, (she had the choice to drive if she wanted and do whatever she wanted but she also had the option not to if she didn't want to).. I'm telling u. I went to visit them and she was sweeping the floor when my dad ran out of the room yelling at me for "allowing" her to sweep the floor haha it was hilarious. He acts like she's the queen of England. But I can't blame the woman, that's what she wants. That's her state. She stated complaining that he's become stingy and stopped buying her things but I'm sure she moved that's why. Becuae for 12 years, she used his credit card to buy whatever she wanted and he was happy to provide. Even though she had her own money. So.... it's happening everyday and I like that..

karen8075 the biggie for me would be whenever andrew457 asked me to do something, no matter what the subject ?

And if I didn't want to do it at the time I would resist like there was no tomorrow ?

Even though I could FEEL that if I just simply MOVED and did it, everything would shift for me!

So one day I decided that if/when that feeling came up, I would move immediately!

....and simply surrender.....ahhh the bliss that followed! ?

Sooooo much freedom!!!

Well it seemed a lot deeper than that 25 minutes ago, but in my defense I had just smoked my one hitter. But yeah, you make much more sense.

liz3783 are you talking to me??!!

yasemin5 ???? Now I really sound high. I meant to reply to andrew457’s comment. ???

liz3783 too funny!!! Just checking in ?

Now I need to scroll up to remind myself WHAT Andrew said ??

IMO liz3783, there isn't anything deeper than that ?

LOVELY SHARES MATES!?

yasemin5, I also resisted doing stuff before. Now I do everything out of love. Is that what you mean by surrender and move?? Totally surrender to him...just love, no worries?

anja168 what I mean by surrender is to completely surrender to MY desires.....nothing to do with andrew457 ?

I may have some regrets over this conversation now that we are in the light of day. ??

Why would you have regrets liz3783?

yasemin5 can you give me an example please??

liz3783 are you suggesting there's times when you are and times when you are ??

anja168 I could give PLENTY of examples of MY desires.....I want you to discover YOURS ?

yasemin5 I meant on how you surrender to a desire.?

You just did it Anja!?

You SURRENDERED to the DESIRE to get an answer, an example...?

Yep, we have hundreds of desires a day.....the key is noticing them! ?

Reply to this post

Love the chase!

Well good for u! Haha nice!

Reply to this post

I know what you mean. I desire to be married to a man and being kept woman. Or even having a sugar daddy. I want him to be more into me than I am into him.

Hahaha are u South African? Haha a cute sugar daddy tho right? Maybe a sexy Italian heir. Hahaha I don't want anybody with big belle abeg

egho2 Lol no African American. He can be unattractive as long as he has money. That would be nice a Italian heir lol.

Follow the Golden Rule

gautham9154 some men like to do that.

gautham9154 what's the golden rule?

do unto others what you would have them do unto you.

In this case simple.. are you ok with men using you for money would you be ok with it?

what do you really want here? loved adored? then go to THAT END

gautham9154 to be loved, adored, and for him to be wealthy.

okay cool.. why do you want him to be wealthy?

gautham9154 financial freedom, security, traveling internationally, luxury shopping, good health insurance, not having to work 9 to 5 job (tbh I don't want to have to work at all ), drive a Mercedes, and just the freedom of choice money provides. That's what I desire.

So you made it about him... Make it about you

gautham9154 so don't see myself marrying a man as a ”how” to get to financial freedom and security..just get into the state of my desire being fulfilled?

Yes Exactly. You want that for yourself don't you (all that you mentioned above) then feel yourself already being that.

gautham9154 thank u! Sorry hope153 i should have said this. I thought u were just sillying around.

gautham9154 yes that's what I want. I just want it in a happy and fun way. Not because of a death or lawsuit.

egho2 lol it's ok

Then feel happy about the way it all came about FROM THE END, that implies nothing distasteful was part of the bridges..

Reply to this post

Good on you for seeing this, egho2. Half of the way to getting something is knowing that you want it ?

As far as considering that having things done for you is wrong, where in the world did you get that?

I know lots of women who consider it their duty to do stuff for their husbands. I don’t know any that claim to enjoy it wholeheartedly /></div></body></html>

Haha some women enjoy cooking and cleaning and catering for their men. I can't lie about that because if I said all women hated that, that means I'm believing that everyone has only one desire which wouldn't make sense. Just like some men like being catered for, some like doing the catering. Some like balance half and half. Everyone is different. But I don't have time for half and half..I like being pampered infact over pampered and I don't know why I was trying to be another way. Mrs independence haha

Reply to this post

I don’t think we women fully appreciate the value men themselves place on making the woman happy.

I remember there was this ad for a dating service with just the girl in the picture, lying in the bed, looking relaxed. It said nothing to me whatsoever (except that they had sex the night before ?). I asked a male friend about it and he said it makes a guy feel like she is waiting for him to make her breakfast in bed.

You know, I never would’ve thought that a woman waiting for you to do something for her would be a good ad for a dating service. But men do ?

Reply to this post

OK, since I am in a roll, here is one more example ?

scott1 and I were watching this older couple (both with pure white hair, so at least in their 80s) getting into their car. The guy opened the car door for his wife and Scott and I both went “awwww”.

I was mystified. Fine, I was identifying with the woman being courted way into her 80s, but why would a guy find this so adorable? Scott said that only a man who was happy would still do such things.

There you have it, ladies. When men do things for us, it is a sign of their happiness for them ???

I love these examples lyana thank u!

Reply to this post

Reply to this thread

This site uses cookies and other tracking technologies to differentiate between individual computers, personalized service settings, analytical and statistical purposes, and customization of content and ad serving. This site may also contain third-party cookies. If you continue to use the site, we assume it matches the current settings, but you can change them at any time. More info here: Privacy and Cookie Policy